zondag 17 februari 2008

zetel, bed, zetel, bed,....

Ik ben niet moe, ik ben UITGEPUT!
Ik sta op, ontbijt een beetje, neem een heet bad want ik bevries (het is 26 graden buiten...), wikkel me in een donsdeken en leg mijn dagelijkse reisroute tussen m'n zetel en bed af, terwijl ik onderweg moet uitkijken voor een kat die mijn weg blokkeert, mijn zoon die door de gang stormt en z'n moeder in eskimo-verpakking niet herkent. Ik bereik na de nodige obstakels m'n doel, plof me neer op bed, val vrijwel onmiddellijk in slaap, droom lekker chaotisch, word terug wakker, leg dezelfde route af maar in de andere richting (de kat ziet me aankomen en plaatst even z'n 4 klauwen in de enkels van het afschuwelijk eskimo-monster!), strompel verder naar de zetel, smijt me neer, en kijk wat televisie (wat niet veel voorstelt met maar 4 zenders), ik overweeg een terugreis naar mijn bed,....
En zo worden m'n dagen op een onvoorstelbaar prettige en vooral boeiende manier gevuld! Slaapwel....zzzzzzzzzzzz

2 opmerkingen:

Elly S zei

Ik weet perfect wat je bedoelt. Maar geloof me, het wordt beter!

cathy zei

It must be awful. Keep in there Marie-France it has to turn and get better sometime. I am sure that at this time you cannot imagine that it will but it will.

Lots of love