dinsdag 5 februari 2008

infectie

Ben aan zware antibiotica sinds vandaag :(
Ik had vanmiddag een pijnlijke tong (?), Dominique had even naar de oncologie gebeld, die vonden het toch beter om zo snel mogelijk naar de dokter te gaan (ik kon niet zelf bellen want het was gewoon te pijnlijk om te praten, wat Dominique natuurlijk wel dubbel zo prettig vond hahahah).
Er is een infectie op mijn tong, op zich niet erg natuurlijk, alleen als je geen immuniteit hebt is dat nogal gevaarlijk, er zit maar 1 ding op....zware antibiotica.

Dus onder het motto "pomp eens goed wat vieze brol in je lijf" ben ik eigenlijk wel heel goed bezig !! ;)

3 opmerkingen:

Sofie zei

Dag lieve Marie-France! Sorry dat ik de afgelopen dagen/week een beetje stiller was! Ik sukkel van het ene in het andere: een verkoudheid die bleef aanslepen, ongelooflijk veel pijn, de vermoeidheid die zo hevig was dat ik me er niet kon tegen verzetten,... Ik heb nog nooit zoveel tijd in bed doogebracht als de voorbije dagen/week!!

Weet je wat,
we zullen vanaf nu samen, tegen wil en dank onze antibiotica innemen. Ook ik moet antibiotica nemen, ik zit met 'n nierontsteking. We zullen even onze afkeer van medicijnen proberen te vergeten en denken dat we het nodig hebben om er heel vlug weer tegenaan te kunnen!

Ik hoop echt dat je snel beter bent! Als je me nodig hebt: just give a sign!! I'm here for you!!
Ik denk aan je, elke dag!!

Veel liefs en dikke beterschapsknuffel!!

Elly S zei

Oei Marie-France, een infectie, ook dat nog. Ik wens je heel snel beterschap!

Maria M zei

Dat is heel vervelend,wens dat het SNEL over gaat!