dinsdag 12 februari 2008

klagen

Gisteren was ik, voor de verandering, met m'n zus aan het chatten (wij doen eigenlijk heel de dag niks anders hahahaha), ze schreef : "vind toch dat je dat supergoed doet, je klaagt nooit". Heb haar er op gewezen dat dat absoluut niet juist is, want mijn blog is 100% geklaag en gezaag. Haar antwoord: "Jamaar, je klaagt nooit tegen mij hahahaha".
Ik wil hier eventjes mijn excuses aanbieden aan de bloglezers, sorry voor het geklaag, maar het is mijn manier om m'n frustraties en pijn af te schrijven. Binnen een paar maanden kan het alleen maar beteren ! :)

Maar ondanks mijn gezever, blijven jullie me keihard steunen, en dat is SUPER! Nog eens heel hartelijk bedankt allemaal!!!!!!!!

2 opmerkingen:

Elly S zei

Ik beschouw het niet als klagen Marie-France, het is gewoon de realiteit. En als het je helpt om het van je af te schrijven zeker doorgaan!

Anoniem zei

MF, klaag er maar op los. Wij hebben alleszins ook al hard moeten lachen met die o zo typische opmerkingen van jou. Hou je sterk. Maar ik besef ook dat dat makkelijk gezegd dan gedaan is.