woensdag 13 februari 2008

nr. 3

Voila, nr.3 is er vlotjes in gegaan. Ben nu halfweg!

Het niveau van m'n witte bloedcellen was wel serieus gezakt, maar nog net goed genoeg om door te gaan met de chemo. De oncologe raadde me aan om volgende keer misschien een paar dagen langer te wachten, ipv 3 weken, dan is het niveau van de witte bloedcellen waarschijnlijk wat beter. Ik heb onmiddellijk protest aangetekend en gezegd dat ik 5 maart mijn volgende chemo heb. Ze moest daar wel om lachen, en zei dat ik eventueel een spuit kon krijgen om het niveau van de witte bloedcellen te laten stijgen. We zien wel.

Tijdens mijn chemo kwam Dominique met een vervroegd Valentijnskadootje, een flesje Happy van Clinique......zaaaaaalig....
Ik ben nu ook wel een beetje Happy!

ps de verpleegster zag de onweersbui al hangen en heeft heel wijselijk de baxter in m'n rechterarm gestoken, die wou duidelijk elke mogelijkheid tot een rel met mij vermijden. Slim!

3 opmerkingen:

Anita zei

Dappere meid, je bent er weer door. Over de helft....
Dikke knuffel en bedankt voor alles.

cathy zei

I hope that it wasnt too bad today, or can chemo be metered big, medium and small?? I suppose it is all the same - awful!

How do you feel? At least you smell good hey!

Just think how sexy you will feel with hair again. things that we take for granted hey.

Lots of Love and strength

Cathy

Anoniem zei

Ik kwam je even groeten en sterkte toewensen. Dikke knuffel. Annick
http://www.bloggen.be/levensgenieters