vrijdag 8 februari 2008

vellen

Mijn hoofd begint serieus te vervellen. Daarnet heb ik mijn haar (nu ja, haar is veel gezegd) gewassen met kindershampoo. Ik heb nog altijd de gewoonte om een goeie grote kwak shampoo te gebruiken, met het gevolg dat mijn hoofd volop ruikt naar meloen en appel. Maar daar is mijn velprobleem uiteraard niet mee opgelost. Er eens goed met de handdoek over wrijven was blijkbaar ook geen denderend idee. Het is nog erger nu...Ik zal er nu maar best een goed vettig cremeke op smeren, wie weet, erger kan het toch niet worden.

En mijn tong hangt ook in flarden. Ik heb gisterenavond ontdekt dat tomaten eten geen geweldig idee is, miljaar, dat was pijnlijk!
Ik probeer Dominique duidelijk te maken dat mijn mond alleen nog maar sushi verdraagt, maar dat lijkt niet te lukken...

1 opmerking:

Anita zei

Ik hoop dat de antibiotica ondertussen zijn werk gedaan heeft. Het is inderdaad vreselijk zo'n kapotte tong. Ik wens je vlug beterschap. Probeer een beetje van de kleine dingen te genieten en tracht je gedachte op andere dingen te zetten, ik weet, het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het lukt, echt waar. Dikke knuffel en tot...