zaterdag 2 februari 2008

niet misselijk, maar toch...

Ik heb de Voltaren gel gevonden, maar die was uiteraard vorig jaar vervallen. De apothekers doen hier gouden zaken aan mij!
De pijn in mijn arm trekt verder naar boven, hip hip hoera. Veel creme (nieuwe gekocht!) smeren lijkt niet echt te helpen, en er over klagen blijkbaar ook niet...
Ik ben niet echt misselijk, maar het voelt alsof dat mijn maag in mijn keel zit. Ik heb geen zin om een pilletje hiervoor te nemen (mijn steenezel-gehalte ligt regelmatig nogal vrij hoog, maar ik vind dat er al genoeg gif in mijn lijf zit).
Nu nog even wat rusten, vanavond gaan we uit eten, misschien toch maar best mijn pilletjes meenemen...(kwestie van niet halsoverkop naar de toiletten te moeten lopen ;-))

Morgen hebben we hier een bbq, nog wat voorbereiden en tussendoor wat rusten, dan lukt dat allemaal wel!

4 opmerkingen:

Maria M zei

Probeer te genieten van je uit eten gaan,en de bbc morgen!
Hier in Belgie is het panne koeken dag, weet je dat nog van vroeger,omdat het Maria lichtmis is natuurlijk.

Anoniem zei

Lieve Marie-France,
Heb een bericjtje gekregen van een nicht (cousinne) uit de USA Haar kleindochter had hetzelfde probleem . Zij schrijft:
Leslie is doing very well. Her hair has all come back for which she is most grateful. She had very long, pretty hair before losing it so it was rather a major thing.
Veel liefs

Anita zei

Ik wens je een prettig weekend. Doe het een beetje kalm aan maar geniet met volle teugen van de bbq. Laat andere maar voorbereiden, jij kan vanuit je luie zetel best dirigeren. Groetjes en een mega dikke zaterdagavondknuffel.

Unknown zei

Marfke, geniet van deze dagen, maar je moet er niet altijd "ne lap op geven", want zo ben je, op tijd en stond ook wat rusten schatje !!!
Kusje van Mamy en Papy