dinsdag 12 februari 2008

eventjes snel bloed laten trekken ?

Om 8u vanochtend ging ik eventjes snel bloed laten trekken...
Ik zei aan de verpleegster dat mijn arm waanzinnig pijn deed, dus ze was voorbereid. Ze voelde op de aders op m'n arm en zei dat ze bikkelhard waren. Ze probeerde de naald er in te krijgen, maar het lukte gewoon niet (was heel pijnlijk!). Ze ging verder op zoek, en vond op mijn hand nog een piepklein adertje, doordat het zo klein was, kwam het bloed maar heel langzaam.En toen kwam het...alles werd zwart voor mijn ogen. Ik kon nog net op tijd verwittigen dat ik ging flauwvallen.Ze heeft me op de tafel gelegd, en toen ging het stilletjes aan beter. Alles deed zo'n pijn, ik kon niet meer rijden. Ik heb al huilend van de pijn Dominique opgebeld, de buurman heeft hem dan bij de patholoog, waar ik zat, afgezet, en zo zijn we terug thuisgeraakt.

Als zelfs gewoon eventjes bloed laten trekken al zo'n toestand wordt, dan beloofd het voor de volgende maanden ! Op dagen als deze verdwijnt mijn vechtlust volledig.
Maar...ik heb geen keuze...

5 opmerkingen:

Annemie zei

Lieve Marie France,
Ik hoop dat je gisteren goed hebt kunnen rusten en het iets beter gaat. Hopelijk kan de chemo morgen toch doorgaan en kan het aftellen dan gaan beginnen.
Ik vind dat je ontzettend dapper bent !
Liefs, Annemie

cathy zei

Dear Marie-France
Good luck for tomorrow

Lots of Love from Cathy and Fleur

Hope to c u soon

Anita zei

Hela Marie France, je vechtlust niet laten verdwijnen hè!!! Vanaf morgen heb ik er minder ndig, de bestralingen zitten er dan op en ik heb enkel die herceptine nodig, daarom zal ik een postzegeltje op mijn vechtlust kleven en naar je opsturen dan heb je een dubbel portie en kan je weer eventjes door. Hou je mail-lijntje open, vechtlust komt eraan!!!!!!!!
Dikke (vechtlust)knuffel.

Unknown zei

Alles wat je al hebt meegemaakt is een pijnlijk verleden, maar alles wat nog moet komen is misschien nog pijnlijk, maar een dag dichter bij de genezing.
Veel moed morgen schatje!!!!
We denken alle dagen aan je !!!
Hugs
Mamy en Papy

Maria M zei

Niet meer alleen gaan hoor,ben een beetje verschoten bij het lezen van je verhaal,en hoop volgende keer beter.
Wat is het toch moeilijk moeten leven met die problemen,elke dag weer dat gevecht.
Ook ons Elly,is een kei in vechten,ik bewonder haar elke minuut,nee elke seconde,blijf elkaar maar steunen,ik geloof zelfs zo ver van elkaar dat het werkt,ik wens het jullie beiden toe!!