woensdag 20 februari 2008

gasten

Morgen komen Britt (mijn zus)en Didier (Dominique z'n broer) aan, ze zijn hier maar 6 dagen dus alles is netjes uitgestippeld, alleen had we geen rekening gehouden met eventuele vertragingen. Ik kreeg net een telefoontje dat ze nu pas morgennamiddag aankomen ipv morgenochtend 6u, een vertraging van maar 8uur!! Ik moet er uiteraard er niet bijvertellen dat de stoom momenteel uit mij oren komt. Dank u, British Airways!

Ik heb vannacht nauwelijks geslapen, het is alsof er een zwerm sprinkhanen zich in mijn lijf heeft gesetteld, zeer vervelend want ik ben wel stikkapot en zou graag slapen! De vertraging heeft als 'voordeel' dat ik nu alles rustig kan voorbereiden voor de bbq van morgenavond, tenminste als m'n gasten niet met hun hoofd in hun bord vallen van vermoeidheid!

1 opmerking:

Maria M zei

Dat is ook niet gemakkelijk met zoveel plannen in je hoofd,toch wens ik jullie heel veel plezier SAMEN.
Misschien is dat veel kostbaarder dan ik weet niet wat allemaal zien.
Zo zie je maar met ouder worden toch hopelijk ook een beetje wijzer.
Groetjes uit Belgie,ook van Elly,die nu aan het recupereren is van de chemo,die heel zwaar is.
MA ELLY