maandag 11 februari 2008

doktersbezoek nr. 526

Nog maar eens even bij de dokter binnengsprongen. Ik moet terug antibiotica nemen, + nog 3 andere medicijnen. Ik kan al een fraai torentje maken van alle medicijndoosjes :) De dokter benadrukte dat het geen effect zou hebben op mijn bloed en dat de chemo normaal gezien wel zou kunnen doorgaan.

Ze heeft nog pijnstillers meegeven voor de arm, het begint zo pijnlijk te worden dat ik bijna niet meer kan rijden.
Het bloed moet sowieso uit de pijnlijke linkerarm worden getrokken, niet de rechter, omdat daar m'n klieren zijn verwijderd. Voor de chemo zelf is het geen probleem, dat mag in m'n rechterarm of in een voet (?!). Tof!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,

Volg al een tijdje je verhaal via je blog.
Allereerst wil ik je veel moed en sterkte wensen.
Verder vroeg ik mij af of het niet mogelijk is om een port-a-cath te plaatsen (vooral voor chemo) maar kan ook gebruikt worden om bloed te prikken.
Zo kan je vermijden dat in je arm geprikt moet worden.
Wens je het allerbeste en hopelijk kan je 3e chemo normaal doorgaan.
Liefs,

Een lotgenote

Marie-France zei

De dokter vertelde me dat een port-a-cath niet werd geplaatst voor een behandeling van 'amper' 6 chemo-beurten. Dus ik zal gewoon moeten doorbijten, vrees ik.

Sofie zei

zomaar om je 'n dikke knuffel te geven en je veel moed te wensen...
Weet dat je niet uit m'n gedachten gaat!!

Oneindig veel liefs enne... soigneer je e!!

Sofie