donderdag 7 februari 2008

doos

Mijn zus heeft midden december, per express, een doos opgestuurd, proppedevol met sjaaltjes. Die doos is deze week aangekomen....in Belgie. Terug bij 'start' dus (en ik maar wachten en wachten en wachten...het enige wat ik ontving waren doktersrekeningen). Gelukkig komt mijn zus binnen 2 weken naar hier (jipieeee!!!), samen met de doos. Dank u Post ?!

Ondertussen tel ik af naar chemo nr.3 (volgende woensdag), want als ik die in m'n lijf heb, ben ik halverwege de chemo. Daarna is het nog op 5 maart/26 maart/16 april. En dan geef ik een dikke, vette fuif!!

De bestralingen daarna gaan 'prettiger' zijn, want die tellen vlotter af. 30 bestralingen, 6 weken lang, da's 5 bestralingen per week, dat gaat tenminste vlotjes. ....
en dan is het bang afwachten voor de nieuwe bloedtesten... (Maar dan heb tenminste m'n haar al terug)

Geen opmerkingen: