zondag 10 februari 2008

eten ? nee, dank u

Gisteren zijn we met een hoop vrienden naar de Westkust gereden, daar is een schitterend restaurant, waar je de meest verrukkelijke verse vis en kreeft kan eten, buiten op stenen bankjes en tafels (een beetje Flinstones-stijl), maar echt super gezellig.Ik keek er zo naar uit en...heb NIKS gegeten, compleet NIKS. Ik was niet echt misselijk maar mijn honger was gewoon afwezig. Heel jammer, maar als die vettige chemo en bestralingen achter de rug zijn, gaan we zeer zeker terug, en dan zal ik er echt invliegen !

Mijn arm wordt met de dag pijnlijker, en de gedachte dat er dinsdag bloed uit moet getrokken worden stemt mij overgelukkig :(
Verder hangt mijn tong nog altijd aan flarden.
Ben heel benieuwd naar mijn bloeduitslag, ik wil/moet/zal woendag mijn 3de chemo hebben! (alleen hoop ik maar dat ze een ander plekje vinden om die baxter in te steken!)

2 opmerkingen:

blog ines zei

Do ???? Laat aanrukken die sushi
man ! xxx

Maria M zei

Laat het goed gaan bij je derde chemo,wij duimen.
Zondagse groetjes,het is hier een heel zonnige dag geworden,Elly heeft in haar tuin kunnen zitten.
Dag!