vrijdag 29 februari 2008

vrouwenpraat

Sorry heren, nu volgt er wat vrouwenpraat. Ben voor de 3de keer in 25 dagen ongesteld. De oncologe had gezegd dat het zou kunnen dat 'alles stilvalt', bij mij uiteraard niet, ik krijg de volle lading. Fijn....
Einde vrouwenpraat.

Een paar dagen geleden zei iemand me dat ik niet moest toegeven aan de vermoeidheid. Dat is heel gemakkelijk gezegd! Het is moeilijk om een buitenstaander duidelijk te maken hoe het dag in, dag uit voelt alsof je maar 2 uurtjes nachtrust hebt gehad, dat even brood gaan halen in de winkel een missie is, dat de was ophangen voelt alsof je een berg hebt beklommen, dat helpen met Pieter z'n huiswerk een kwelling is,...

Zzzzzzzzzzzzzzz...

5 opmerkingen:

Maria M zei

Oei,ben je in slaap gevallen?

Dat van die vrouwen praat is ook weer heel speciaal,hopelijk komt het toch weer snel in orde.

En dat van die vermoeidheid herken ik ook helemaal bij onze dochter Elly.
Groetjes

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

blijkbaar is er iemand die het belangrijk vindt om anoniem zijn of haar idiote commentaar op deze blog te zetten, triestig

dergelijke idioten worden natuurlijk automatisch verwijdert

hoe laag kan je zinken

veel moed lieve schat en trek je het vooral niet aan

Sofie zei

Lieve Marie-France

Ik heb dat anonieme berichtje tot mijn grote spijt niet gelezen (anders had ik zeker 'ns ferm m'n gedachte gezegd) maar wat er ook stond, laat het -zoals Do het schrijft- vooral niet aan je hartje komen! Wij zijn er voor je om je te begrijpen, wij zijn er voor jou om je erdoor te sleuren, wij komen voor je op en steunen je vanuit het diepst van ons hart! Onvoorwaardelijk!!!

Liefs,
Sofie

Anita zei

Hallo Marie-France, ik heb je echt niet vergeten maar had de moed niet om iets te schrijven. 'k Zal vermoedelijk in dat spreekwoordelijk "zwarte" gat zitten. Hopelijk niet te lang want ik ben geen held in het donker!

Niet toegeven aan die vermoeidheid? Wat krijgen we nu? Je moet juist WEL luisteren naar je lichaam, ben je moe, moet je rusten en daarmee uit. 'k Zou eens willen zien wat die 'iemand' zou doen moest zij/hij in dezelfde situatie zitten. Trek het je niet aan en rust waar en wanneer je het nodig hebt.

Wat je je ook niet moet aantrekken zijn die stomme en anonieme commentaren. Er zijn altijd wel mensen die denken zich op zo'n idiote manier intressant te maken.

Het is hier in Belgie 8u27, ik ben op van 7 uur. Ben even met ons hondje buiten geweest, Heb ontbeten , me gewassen en gekleed en een machine was ingestoken en weet je wat ik nu ga doen?.... Juist ja, rusten, want ik ben bekaf....
'k Stuur je mijn resterende energie want ik zoek vandaag toch niet veel te doen en tot.....

Dikke knuffel.