woensdag 13 februari 2008

Doe ik het of doe ik het niet

Vandaag chemo nr.3
Ik hoop heel stiekem dat er iets tussenkomt zodat het niet door kan gaan.

Wat zou er zoal kunnen gebeuren ?

1) Voor 10 uur vanochtend valt er nog een meteoriet met een doorsnede van 250 meter op mijn hoofd
Kans dat dat gebeurt : 1 op 100.000.000.000.000

2) George Clooney komt me ontvoeren op z'n witte paard, nee, met een zwarte Audi TT
Kans dat dat gebeurt : 0 (ik mag wel blijven hopen natuurlijk he!)

3) Ik dwing de oncologe om een brief te schrijven waarin ze verklaart dat ik nooit meer chemo moet krijgen en dat ik nooit meer ziek word.Vervolgens niet ik al haar vingers 1 voor 1 aan haar bureau en giet ik hete koffie in haar oor. Geloof me, dat stelt niets voor met chemo krijgen !
Kans dat dat gebeurt : 0 (het gebeurt gewoon niet want die arme oncologe kan er ook niet aan doen he)

4) Ik ga braafjes mijne chemo in ontvangst nemen en niemand rond mij pijn doen (ik zal me inhouden de verpleegster niet tegen haar schenen te stampen als ze de baxter insteekt)
Kans dat dat gebeurt : redelijk reeel

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ga alvast mee, je weet nooit met dieje clooney ...

Anita zei

Ik duim voor je Marie-France en ga in gedachte met je mee. Moed meisje, vanavond weer een minder te gaan.
Megadikkemoedknuffel.

hildevdb zei

ocharme,ik zou ook ongelofelijk hard vloeken denk ik! hoop dat je de dag nog een beetje goed doorkomt, veel moed en een dikke kus, Hilde

blog ines zei

Ik bel Clooney even, sorry Do.