zaterdag 23 februari 2008

positieve energie

Met een kleine vertraging van maar 27 uur zijn Britt en Didier hier aangekomen. Mijn vermoeidheid verdween onmiddellijk van het moment dat ik ze zag. We hebben al vreselijk veel gelachen, gebabbeld, weer veel te veel gegeten, ja en ook een beetje te veel gedronken.
Ik voel stilaan de vermoeidheid serieus opborrelen, maar ik ga proberen er niet aan toe te geven, ik ga ook proberen de vermoeidheid voor hen te verbergen (ze lezen de blog nu toch niet:)), het is gewoon niet het moment om terug in mijn bed te kruipen.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de massa's cadeau's zoals sjaaltjes, snoep, cd's, dvd's, kleren, boeken, bodylotion, kaartjes, ...... (toen mijn zus haar valies uitlaadde was de kamer plots gevuld met allemaal verwennerijen!). DANK U!!!!!!!!!!!!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Geniet van jullie samenzijn . Ik leef met jullie mee . Veel plezier met de geschenkjes. Ik drink er eentje op jullie.Dikke knuffel , Mieke.

Maria M zei

Zo een fijne foto.

Word er zelf blij van,drink maar een lekker glaasje rode wijn samen,altijd gezond,(ZEGT MIJN DOKTER).

Anita zei

Ik kom je even een rustige en fijne maandag wensen en wil jou en al die mensen die me zo steunen van harte bedanken. 'k Zit blijkbaar in een dipje (daarom dit berichtje met een "controle C en een control V knopje) en hoop er vlug uit te kruipen.
Groetjes.