zaterdag 5 januari 2008

zomer

Ik heb 1 groot geluk, en dat is dat het hier nu volle bak zomer is, waardoor het aantal zieke mensen serieus beperkt is, en ik dus minder kans oploop besmet te worden met een of andere vieze snotvalling of ander lekkers...Mijn immuniteit begint te zakken, dus ik moet gaan oppassen. Maar ik houd me redelijk goed aan de regels, minstens 4x per dag de tanden poetsen, heel vaak handen wassen...Mijn huis begint al helemaal naar Dettol te ruiken, een ziekenhuisgeur is er niks bij vergeleken ;-) Ik voel me nog steeds ok, een beetje zware ogen, vermoeid, maar het is best draagbaar. Ik geef er niet aan toe, maar probeer tussen de was- en poetsbeurten toch goed te rusten, alhoewel ik niet echt het gevoel heb dat dat helpt. Het doet er niet toe, de chemo is volop door mijn lichaam aan het zweven en is (hopelijk!) z'n werk aan het doen, en dat is het belangrijkste!!

1 opmerking:

Anita zei

Een goede morgen, je hebt inderdaad geluk dat het bij jullie volle bak zomer is. Ik ben heimelijk een beetje jaloers op je. Bij ons is het echt dat nat Belgisch winterweer, waar niemand mee gediend is en iedereen met een 'snot'neus rondloopt. Dus microobjes worden hier verspreid als de regendruppeltjes.
Ik bewonder je Marie-France voor je moed. Je mag wel niet te licht omspringen met die vermoeidheid, je moet luisteren naar je lichaam en als dat zegt "rust", moet je echt trachten te rusten.
Geniet nog van het zonnetje en tot een volgende keer...
Gezellig weekend.
Dikke knuffel,
Anita