dinsdag 1 januari 2008

oorpijn

Ik ben gisteren even bij de dokter binnengesprongen. Ik had al 2 dagen ontzettende pijn bovenaan mijn kaak en het begon naar mijn oor te trekken. Ik moet, zal en wil morgen absoluut met de chemo beginnen, dus wou geen risico's nemen. Verdict : 'swimmers ear' ! Geen echte middenoorontsteking, maar een ontsteking ergens in mijn oor, dat nu lokaal behandeld wordt met antibiotica. De timing is weer goed gekozen (?) maar volgens de dokter kan alles gewoon doorgaan morgen. Ik hoop dat de oncoloog er ook zo over denkt! Nu, het is niet te verbazen dat ik een swimmers ear heb, de voorbije dagen was het zo zalig op 't strand, dat we uren in de zee zaten, met ons body board de golven te trotseren (en gelukkig geen haaien gezien!). Ik heb er megahard van genoten, en voel me sterk om er morgen aan te beginnen. Maar het begint toch te kribbelen in m'n buik, een beetje bang voor het onbekende, niet goed wetende wat er gaat komen, hoe ik me ga voelen... Het klinkt misschien raar, maar ik ben 'blij' dat de chemo eindelijk gaat beginnen. Weet je, het 'hangt daar ergens', en je zit er naar toe te leven, je probeert je voor te bereiden, en eindelijk is het dan zover....

4 opmerkingen:

Anita zei

Als ergens geluk voor het oprapen lag ...
zou ik daarheen gaan op éérste Nieuwjaarsdag
Handen vol opgooien, hoog in de lucht
dwarrelend met de wind in vogelvlucht.
Langs de sterren en de maan ...
zou het dan jullie kant op gaan.
Al was het een klein beetje maar
dan wordt het voor jullie
vast een héél gelukkig nieuw jaar !

Geluk, gezondheid en vrede voor 2008 !!!

Anita

PS: zal morgen zeker aan je denken. dikke kus.

Unknown zei

Met een dergelijke wilskracht, twijfelen we er geen moment aan dat je zeer vlug zult genezen, schatje
Een hele dikke kus aan jou, Pieter en Do
We zijn morgen dicht bij jou
Mamy en Papy

blog ines zei

Schatteke, geef er een goeie lap op !!!!!!! megaknuffels en dikke zoenen

Anoniem zei

Megaveel sterkte en ne goeie stella achteraf.k&a