donderdag 10 januari 2008

leeg

Gisteren, vandaag en morgen zit ik op m'n laagste niveau wat immuniteit betreft, dat wil dus zeggen geen mensen kussen, omhelzen, niet naar drukbezochte winkels, cinema,...Maar geloof me, daar heb ik allesbehalve zin in, ik voel mee leeg, moe. Het kan ook met de warmte te maken hebben, 33 graden is iets teveel van het goede. Ik sleep me van de zetel naar m'n bed en terug. Het enige dat vandaag actief is aan mijn lichaam, zijn die afschuwelijke kriebels op m'n hoofd. (maar ik heb mijn haar nog!) Waaauw, ik heb me al beter gevoeld... Morgen misschien (hopelijk!) terug wat beter.

4 opmerkingen:

Sofie zei

zonnetje, zonnetje
laat je stralen schijnen
zonnetje, zonnetje
laat de wolkjes verdwijnen
zonnetje, zonnetje
geef je warmte door
zonnetje, zonnetje
geef wat kracht van je door
zonnetje,zonnetje
maak Marie-France blij
Liefste zonnetje,
zorg goed voor haar!

Was het maar zo simpel hé! Ik snap hoe je je voelt. Moe, leeg, uitgeput, ellendig...
Ik weet dat ik met woorden niks van je kan overnemen of wegnemen maar ik hoop dat je weet en voelt dat ik je nabij ben!

Liefs en dikke knuffel
Sofie

Anita zei

Kan je spijtig genoeg niet helpen, je moet er echt zelf door, maar niet alleen!!! Hier in België zijn er verschillende die met je mee ten strijde trekken.
Denk heel veel aan je.
Dikke knuffel.
anita

Anita zei

Kan je spijtig genoeg niet helpen, je moet er echt zelf door, maar niet alleen!!! Hier in België zijn er verschillende die met je mee ten strijde trekken.
Denk heel veel aan je.
Dikke knuffel.
anita

Anoniem zei

Wij"denken" elke dag aan u want wij zijn er zeker van dat bidden helpt !
Heel veel warmte van uit het koude Zwitserland.
Bisous.