vrijdag 18 januari 2008

blijven aftellen

Ik moet dringend iets gaan doen aan die rondvliegende haren, mijn kleren hangen vol. Maar ik blijf het volhouden tot na het weekend! Gisteren stond er een stevige bries, je zag m'n haren gewoon in 't ronddwarrelen.Dus ik kan het afscheren niet blijven uitstellen :(
Als het gebeurt, zal ik proberen er een foto van op de blog te zetten, maar ben daar nog niet zeker van. Het zal een harde slag zijn. Maar... gezondheid gaat boven alles!!

Ondertussen tel ik stiekem af naar de volgende chemo, het kan niet snel genoeg gaan nu. Gelukkig is woensdag, 23 januari al devolgende chemo.

1 opmerking:

Unknown zei

Marfke zo kennen we je. Een doorbijter !!
Maaaaar ... je moet weten dat het ergste bijna voorbij is op weg naar de genezing
Bij de 2e chemo kan je geen haar meer verliezen want dat heb je dan niet meer, dus ....
Het is zeker niet prettig om je prachtige haardos te verliezen, zeker voor een vrouw niet.
Mannen zouden er minder last van hebben want klets is mode.
Goede moed nog schatje we denken aan u
Dikke kus