dinsdag 22 januari 2008

grenzen verleggen

Ik moet toegeven dat ik gisteren een mega dip had, het was telkens zo confronterend me in de spiegel te zien! Uiteindelijk is het elke keer je grenzen verleggen. Eerst een 'drama' dat je borst verminkt is, daarna 'drama' dat je chemo moet krijgen, volgende 'drama' is je haar verliezen. Ik heb me daar nu allemaal bij neegelegd. Alleen....ik zou toch graag hebben dat m'n wimpers en wenkbrauwen blijven...
Maar eigenlijk, het enige wat echt belangrijk is, is die kanker uit m'n lijf krijgen. Dat haar groeit wel terug, die borst, ach...gewoon terug gezond worden daar draait het tenslotte allemaal om !

Daarnet bloed gaan laten trekken, als alles ok is morgen om 10u 2de chemo.

4 opmerkingen:

Anita zei

Duim voor je dat je bloed OK is en je morgen je tweede chemo mag hebben. Ben blij dat je nog positief kunt denken. Juist, het zijn slagen die we krijgen, maar het belangrijkste is inderdaad die vieze kanker wegkrijgen en weghouden!!!
Moet me nu vlug klaarmaken voor de bestralingen, daaaaaaaag, dikke kus en tot...

Unknown zei

Uw optimisme Marfke is het grootste pluspunt op weg naar de genezing; Houden zo !!!!!
We denken aan je morgen
Dag lieve schat!!!!

Anoniem zei

sterkte Marf , na regen komt de zon . op de foto ben je dat noch steeds, houden houden zo .
groetjes

hildevdb zei

hi! hopelijk gaat het door morgen, in ieder geval al veel succes morgen bij de tweede chemo!!! (dan kan je toch al stilletjes beginnen aftellen )
ook zonder haar zie je er heel ok uit hoor, natuurlijk die wimpers en wenkbauwen dat is helemaal niet fijn, maar het is voor bestwil en het komt terug hé, het komt terug...
dikke zoen Hilde