donderdag 3 januari 2008

't is er af !

Voila ! De kapster heeft naar hartelust haar ding kunnen doen, ik moest zelfs niet betalen, lief he! Ben redelijk tevreden, moet nog even wennen. Tegen de tijd dat ik er aan gewend ben, valt het er waarschijnlijk uit ;-) Ik voel me nog steeds uitstekend. Ben wel wat moe, ik weet niet of het van de chemo zelf is, of van het feit dat ik tussen 3.30u en 5u vanochtend zat te chatten via de computer. Ik kon echt niet slapen, en had een slachtoffer gevonden om mij te babbelen.(waarvoor ik haar nog altijd heel dankbaar ben ;-)) Vanochtend belde de verpleegster van de oncologie om te vragen hoe ik me voelde, ze stond er redelijk van versteld dat ik me zo goed voelde. Ik blijf maar hopen dat het zo blijft !!!

2 opmerkingen:

Anita zei

Je ziet er FANTASTISCH uit. Ben blij voor je dat je je goed voelt. Houden zo!!!
Groetjes en een dikke knuffel.

Sofie zei

Piep, dag Marie – France

Een 'slachtoffer'? Welk 'slachtoffer'? Volgens mij bedoel je: 'de gelukkige' die de afgelopen nacht de kans gekregen om ff met jou te babbelen…
Je zou verdrinken in de gedachte dat de wereld slaapt… én dan, nét dan treffen we elkaar… op ’n onmogelijk uur, midden in de nacht. De slaap niet kunnen vatten is zo vreselijk. ’S nachts lijkt alles letterlijk en figuurlijk zoveel donkerder, zoveel zwarter… en dan is het fijn niet alleen te zijn. Je ligt dan de uren, de minuten en seconden af te tellen tot de zon weer opkomt… maar nét dan lijkt het alsof de tijd stilstaat. Ik heb genoten van onze nachtelijke babbel.
En als je nog eens de slaap niet kunt vatten: mail, sms, bel… me!

Hou je sterk!
Sofie

ps- het korte coupe staat je mooi!