donderdag 24 januari 2008

beter

Ik voel me al een pak beter dan gisteren, oef!!! Daarnet waren we even naar de mall gegaan, we passeerden een vrouw die duidelijk net voorbij haar chemobehandeling was, want haar haar was fijntjes beginnen terug groeien. Even later komen we ze terug tegen, en ze vraagt heel vriendelijk hoe ver ik ben met mijn behandeling. Hoe blits en cool mijn sjaaltjes ook zijn, je ziet toch dat ik aan de chemo bezig ben. Wie draagt er nu ook met 30 graden een sjaaltje op z'n hoofd natuurlijk ?!?!
Ben dan even bij mijn kapster binnengesprongen, die vond mijn coupe geweldig! Heb haar beloofd dat ik binnen een paar maanden terug bij haar sta, met terug een bos haar ;-)

2 opmerkingen:

Anita zei

Positief denken, dat is het beste wapen tegen die monsters. Je haardos komt echt terug hoor (dat van mij begint te groeien, heb reeds 1 cm). Hoop dat je verder niet te ziek bent en wens je een super-de-luxe weekend.
Veel groetjes en knuffels.

Maria M zei

Ook vandaag was het hier in Mol zonnig,en droog,maar nog ver van jullie 30 graden,maar ik gun het je van ganser harte hoor.
Rustig weekend!