zondag 20 januari 2008

kort, heel kort

Ik kon het niet blijven uitstellen. Ik werd 's nachts wakker met plukken haar op mijn gezicht, heel m'n lichaam jeukte van alle haren, echt onhoudbaar, vandaar de korte pijn, afscheren de boel(om dan nog te zwijgen van haarpijn!). Pieter had zich als vrijwilliger opgegeven om 'de daad' uit te voeren, samen met haarmeester Dominique werden de plukken professioneel verwijderd.

Pieter vindt het best wel mooi, maar zou toch graag hebben dat ik met een sjaaltje op m'n hoofd naar de winkel ga ;-)

M'n haar is dan nu wel 3mm kort, maar dat wil niet zeggen dat het minder uitvalt, no way! Ben eens benieuwd wanneer ik helemaal kletsenbol ga zijn, maar tegen dit tempo zal dat niet lang duren!

Ik moet toegeven, ik heb me eerst een beetje moed ingedronken (2 glazen wijn...);-)

(nu ik die foto eens goed bekijk, kan Pieter ook wel eens een haarbeurtje ondergaan...)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind het wel sexy ;-)

Sofie zei

Je bent een super fantastische mega geweldige lieve toffe madam en vooral 'n moedig vriendinnetje! Ondanks de harde werkelijkheid, blijf je alles zo vol positivisme benaderen...
Ik kijk naar je op!

Dikke knuffel en je weet me te vinden hé als je me nodig hebt (ik weet dat ik in herhaling val maar ik blijf het schrijven voor het geval je het vergeten zou zijn)

Sofie

Anita zei

Ik vind geen andere woorden dan Sofie om je te bewonderen. Geweldig dat je de stap hebt durven zetten. Ik vind je (om het met de woorden van de jeugd te zeggen) megacool, te gek, en super, super, super moedig!!!!
Houden zo, je hebt een enorm grote stap gezet!!! Je zou het kunnen omschrijven zoals de eerste mens op de maan: "Een kleine stap voor de wetenschap, doch voor de mensheid een...."

Elly S zei

Het is een hele stap om die tondeuse te nemen en je haren eraf te scheren, maar ik vind het zelf ook de beste weg. Je wordt gek van al die haren die je overal vindt. En eerlijk gezegd, ik vind dat het je heel goed staat.