woensdag 16 januari 2008

hoofdpijn

Ik loop al een paar dagen rond met een hoofdpijn om "u" tegen te zeggen. Koppig en eigenwijs als ik ben weiger ik natuurlijk daar iets tegen te nemen, het heeft ook te maken met het feit dat ik niet weet wat ik MAG nemen, aspirine staat op de zwarte lijst, dus dat al zeker niet.
Daarstraks dan toch maar even naar de oncologie gebeld, daar wisten ze me te vertellen dat ik alles mocht nemen zolang er maar geen codeine in zit. Heb toch maar een Nurofen (dat mocht!) binnengezwierd, en ik moet toegeven ik voel me al een pak beter, al zullen die 2 glazen wijn die ik net heb gedronken er ook voor iets tussenzitten :-)

En ondertussen flikkert het haar van mijn hoofd af, echt, onvoorstelbaar. Gelukkig ben ik voorzien van een redelijke bos haar, volgens Dominique heb ik minstens nog een paar miljard haartjes op mijn hoofd, dus dat geeft me toch nog een paar dagen voor ik een Kojak-look krijg.

En de vermoeidheid, ja, dat is een trouwe aanwezige, *zucht*.... Maar voor de rest heb ik absoluut geen klagen, dus ik mag me tot de gelukkigen rekenen, er zijn er ander....

4 opmerkingen:

Sofie zei

Vannacht zullen we elkaar niet treffen in dromenland want ik kan de slaap niet vatten.
Ik kom je zomaar veel, héél veel moed en sterkte wensen.

Jammer dat je je haartjes aan het verliezen bent. Zou het niet kunnen dat de hoofdpijn daar een gevolg van is? Ik heb in de periode dat m'n haar met plukken uitviel, echt 'haarpijn' gehad en dat trok soms door naar m'n hoofd waardoor ik dan hoofdpijn had.

Vergeet niet van op tijd rustpauzes in te lassen hé. Je hebt ze hard nodig.

Weet dat ik aan je denk!

Liefs
Sofietiewietie

Anoniem zei

moeilijk zeg marie france...
hoe is het met de mannen? Hoe reageert Pieter op zijn mama die zich niet zo goed voelt?
veel lieve groetjes,
antje

Anoniem zei

Pieter zegt er eigenlijk niks van (zo kennen we hem, een echte binnenvetter!). Maar hij is wel superlief, hij veegt de haartjes die op m'n schouders liggen weg, en ondertussen geeft hij me dan nog een massage. Super toch!

Maria M zei

Gewoon ,ik kom af en toe lezen,en wil je langs deze weg warme groetjes sturen.