maandag 28 januari 2008

weekend

Was even weg van de blog-wereld, wegens eigenlijk een te druk weekend. Vrijdagavond uitgenodigd om bij vrienden te gaan eten, zaterdagmiddag gaan lunchen bij vrienden en in't zwembad gaan hangen, gisteren nog eens gaan lunchen...Zalig zo verwend worden, maar aan de andere kant een tikkeltje te vermoeiend. Het gevolg is dat ik nu mij meer in een comateuze fase bevind. De temperatuur is gezakt van 34 naar 29 graden, dus is ietsje menselijker geworden. De hitte werkt niet echt positief op mijn vermoeidheid.Dus ik sleep me voort, van de zetel, via een omweg langs de koelkast, naar mijn bed en terug.
Ach, het zal wel gaan beteren, maar een heel klein tikkeltje meer fut zou wel heel leuk zijn.

2 opmerkingen:

Maria M zei

Ik had je een rustig weekend gewenst,wat lees ik zo juist,super druk,super gezellig.
Dat neemt niemand je nog af.
En voor morgen,rustig aan ,kwestie van evenwicht he.
Dag!

Sofie zei

Ik ben blij dat je kunnen genieten hebt van een super tof weekendje. Het zal je deugd gedaan hebben om je zinnen 'ns te verzetten.
En ik kan me perfect voorstellen dat je daar 'n beetje moet van bekomen...
Geniet nog maar 'n beetje na maar vergeet niet om af en toe een rustpauze in te lassen hé... Die heb je ook nodig!

Dikke knuffel,
ik denk aan je!!