vrijdag 23 november 2007

zaterdag 10 november

Vandaag heb ik een dubbel gevoel, ik mag terug naar huis, maar...Ines vertrekt vandaag terug naar Belgie :-( Voor ik word 'ontslagen', komt Dr. Marais nog even langs. Ik moet nog eens geopereerd worden, er moet nog verder weefsel worden weggenomen dat aangetast is. Ik kan kiezen, vanmiddag opereren of volgende week. Ik zie het niet zitten om nu al terug onder het mes te moeten, en er wordt beslist dinsdag terug te opereren. Daar ga ik dan, met mijn drainzakje, terug naar huis.... Er wordt afscheid genomen van Ines, die door de omstandigheden een 'refund' van ons krijgt, en volgend jaar terug wordt verwacht ;-) Onze achterburen Chalene en Mark zorgen voor een zalige lunch. Ondertussen steken de mannen het zwembad, dat Sinterklaas te vroeg heeft gedropt, in elkaar. We gaan vroeg slapen, we zijn bekaf. Pieter wordt naar mijn bed gestuurd, wat hij helemaal niet erg vindt! Pieter z'n bed wordt de mijne zolang ik met de drain slaap.

Geen opmerkingen: