vrijdag 23 november 2007

oncoloog

dinsdag 20 november, geen onbelangrijke dag. Vandaag zien we een oncologe die alles tot in de puntjes gaat uitleggen wat er gaat gebeuren de volgende maanden. Ik kan het allemaal aan tot op het punt dat ze zegt dat ik al mijn haar ga verliezen. Stom he, dat je daar over valt! Maar het is gewoon een stuk van je vrouwelijkheid verliezen. Die verminkte borst, dat ziet niemand, maar je haar..... Ze wist te vertellen dat het kan dat de kleur van mijn haar anders gaat zijn en dat het een andere structuur zal hebben, als het terug groeit. Zie je het al, ik met blonde krullen ;-) Achteraf gezien wordt dat wel het moment om te experimenteren met kleuren en blitse kapsels, maar dan zijn we al wel een half jaar verder... Ben nu op zoek naar toffe sjaaltjes, want een pruik zie ik echt niet zitten !

1 opmerking:

blog ines zei

Kippeke, ge zijt een bieke zowiezo, met lang,kort,bruin,blond of geen haar. Met zo'n pittig smoeleke heb je echt niet veel nodig ! xxxxx Miss you heaps.