vrijdag 23 november 2007

vrijdag 23 november

Vanochtend heb ik mijn hart moeten laten onderzoeken, is nodig voor de chemo. "you've got a perfect little heart there", dus toch nog iets goed aan mijn lichaam. 3 werf Hoera! Daarna naar mijne lieve dokter Marais, voorlopig voor de laatste keer. I'm gonna miss you Dr. Marais! Hij is tevreden over de 'wonde'. Ik vertel hem van het hartonderzoek, zijn reactie "So, they found a heart". Ik vind mijn lieve dokter plots niet meer zo lief :-) Hij zegt dat we elkaar nu elk jaar moeten zien, voor controle. Ok, deal! Maandag terug naar de oncologie afdeling, voor de laatste voorbereidingen van de chemo. Daar zal ik de kamer zien waar ze de chemo gaan geven. Boeiend..... Soit, de chemo is pas voor 2 januari, dus nu is het een beetje bekomen van de voorbije weken. xx tot gauw!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Proficiat met je eigen blog en het fantastisch werk Hartelijk dank, schatje.
Wat je in het begin schrijft is zeer juist, als je het even van je af kan schrijven is al de helft van de zaak vergeten
Misschien is dit het moment is om een biografisch boek(je)te schrijven
Een titel zul je zelf wel vinden.
Veel sterkte en een zachte knuffel

blog ines zei

Dapper meiske met klein hartje en grote ... ?! xxx Dag kippeke met schrijverstalent !