vrijdag 23 november 2007

ziek

vrijdag 9 november Ik word wakker na een redelijke nacht. Ik krijg mijn ontbijt, maar ben veel te misselijk om er nog maar naar te kijken. De verpleegster verzoekt mij vriendelijk om toch maar te eten, omdat ik pillen moet nemen 'bij de maaltijd'. Ik maak haar duidelijk dat eten echt geen optie is nu. Ze blijft zagen, als tegenzet bijt ik een heel klein stukje van de toast. Het gevolg bleef niet uit....Het kwam er allemaal netjes terug uit...Er wordt een medicijn in mijn baxter gespoten tegen het braken. De rest van de dag voel ik me precies heel zat. Normaal gezien had ik vandaag al naar huis mogen gaan, maar ik voel me te ellendig. Ondertussen piep ik onder het laken om te zien wat er nog van mijn borst overblijft. Met al de pleisters er op valt daar niet veel van te zien. Ik zie wel dat ik een drain heb, fijn,......

Geen opmerkingen: