woensdag 28 november 2007

pijn

De pijn blijft voortknagen en begint stilaan 'op m'n systeem te werken'. Ben ik gewoon ongeduldig (is goed mogelijk, want ik heb het geduld van een goudvis) of zou ik best nog eens op controle gaan bij Dr. Marais. Ik wacht nog even af... Seffens even naar de mall, maar ben altijd bang dat er iemand tegen mijn borst zou kunnen stompen. Als dat gebeurt weet ik niet wie het meeste pijn zal hebben, ik of 'de dader'! Ik sta niet in voor de gevolgen dan! (ps net 6 rekeningen in de bus, dank u postbode!)

3 opmerkingen:

hildevdb zei

Ik ken dat hoor dat van die goudvis, ben net hetzelfde.
Kan je geen bordje omhangen met "don't touch me, I hit back, hard" dan zijn ze toch al gewaarschuwd, niet?
Ik hoop dat de pijn vlug mag minderen,evenals de rekeningen...

dikke zoen
hilde

geef je ook eens jullie gewoon adres, of heb ik daar over gekeken op de blog?

Anoniem zei

ja marieke ik denk wat da betreft da gij nen echte goudvis zijt .. maar da wil ni zeggen dat ge ni kunt passeren bij dr marais en misschien is tlaatste toch beter .. al was tmaar voor je peace of mind. maar wie ben ik. anyway .. misschien herinner je je karin nog wel? de belgische madam bij mij op bezoek was april dit jaar .. zoals je weet heeft zij tzelfde meegemaakt als gij, aldus een lotgenoot maar ook psycholoog (een professional dus) .. ik ben er zeker van dat je bij haar ook steun (en zeker geen horrorstories) zal vinden. hoewel je ze ni persoonlijk kent wellicht tproberen waard .. laat me weten als je haar wil kontakteren dan geef ik je haar email adres.
hart onder de riem! frank

Anoniem zei

dag marie france,
net je verhaal gelezen en de tranen vloeien... wat moeilijk zeg! Voor jou, maar ook voor je 2 mannen kan ik me voorstellen. Alles volgt elkaar heel snel op, reeds 2 operaties achter de rug en al aan de chemo, op minder dan een maand tijd...hoe moet je daar mee omgaan?
Met de nodige humor alles neerschrijven, dat lukt jou aardig... zo maak ik me allerlei voorstellingen van dr gobbelijn en van roze pillen...

Wij denken hier ontzettend veel aan jullie, spijtig dat we zo ver wonen, ik was anders wel even binnengesprongen voor een babbeltje (en een lekker glaasje Zuid Afrikaanse wijn), maar nu dus maar per mail. veel liefs en goede moed, je zal het nog nodig hebben, Antje