zaterdag 24 november 2007

chicken soup

Ik heb me een boek aangeschaft met de schitterende titel "Chicken Soup for the breast cancer survivor's soul" Allemaal verhalen van 'lotgenoten'. Hun ervaringen zijn zo herkenbaar, het is ergens een beetje een opluchting te zien dat je niet alleen bent. Volgens Pieter is het een boek met allemaal verschillende recepten van kippensoep.... Het zonnetje is er gelukkig weer, dus het ideale moment om me met mijn boek in horizontale positie te plaatsen in de tuin. De examens zijn voorbij, dus de sfeer is heel relax.

3 opmerkingen:

Maggy en Etienne zei

aan de eeuwige optimuste ... de vrouw en de dochter van een onzer vrienden hadden beiden borstkanker... na de behandeling zijn ze alletwee opperbest ... hebben ook al hun haar verloren gehad en het is terug gegroeid in identiek dezefde kleur als voorheen

blog ines zei

Kip .... ? 't Was een teken.

Anoniem zei

Sjongejonge... en ik die dacht dat in Zuid Afrika de zon altijd scheen. Gelukkig hebben ze jou daar Marfke, een heuse zon dankzij je eeuwig optimisme. Weet dat er veel mensen aan je denken. En weet ook dat je niet alleen staat: ook ik verloor al mijn haar, en ik kreeg geeneens chemo.
Kus, David.