maandag 28 april 2008

weekendje weg

Dit weekend zijn we er even tussenuit gegaan. Na de toestanden van de voorbije maanden waren we er echt wel aan toe. Met een stel vrienden zijn we naar Plettenberg getrokken, waar we zalig hebben gebabbeld, gegeten, gedronken, en te weinig hebben geslapen. Op onze terugweg hadden we een kleine tussenstop om te gaan bungee-springen. Dominique stond niet direct te jubelen van pure vreugde met mijn beslissing, "Eerst jouw 2 operaties en nu dit ! Je weet niet wat je me aandoet!" (sorry Dominique!)

Ik was van plan om dat heel netjes te doen, en te duiken, maar was zo onnozel om eerst naar beneden te kijken toen ik op het platform stond (wat uiteraard wordt afgeraden!),waardoor ik totaal verkeerd reageerde en fout sprong, nl. rechtop ipv van met m'n hoofd eerst naar beneden. Maar heb het overleefd en zal het zeker nog een keer doen !

En nu naar m'n bed !

7 opmerkingen:

Unknown zei

Ongelooflijk ... SUPERWOMAN!!!

did zei

waaaauw marfke -supercool !! ik wou dat ik mee kon jumpen ! volgende keer ?

megamoedig van u !!

deetje zei

wauw! In 1 woord geweldig.. ik lees sinds een week je blog en ik kan nu al zeggen dat ik je een moedige vrouw vind!!

Maria M zei

Wat een straffe madam hangt daar aan het touw!!!!
Groetjes.

Anita zei

Kan geloven dat je eventjes stil geweest bent. Zo'n weekend ! Fantastisch Marie-France, wat een durf !!!! Daaraan zie je wat een vechtertje en moedige madam je wel bent hè!
Dikke knuffels en tot....

Sofie zei

Knap!!!
Je bent een ongelooflijk sterke en dappere madam!!!!!!!
Ik bewonder je enorm....

Dikke dikke knuffel

Elly S zei

Oh la la, respect dat je dat aangedurfd hebt. Ik zou willen dat ik het durfde, maar dat zit er echt niet in.