woensdag 2 april 2008

nr.5

Straks mag ik heel waarschijnlijk chemo nr. 5 gaan ontvangen, ik had liever Chanel nr. 5 in onvangst mogen nemen, maar ik vermoed dat ze dat niet hebben bij de oncologie. Het bloedtrekken gisteren ging vlotjes, de verpleegster heeft maar 1 maal moeten prikken, dus er zijn geen gewonden gevallen deze keer :)

Ik ben heel blij dat het de voorlaatste is maar tegelijkertijd geeft enkel de gedachte al me een waanzinnig misselijk gevoel. Ik hou de pilletjes om de misselijkheid te bedwingen dicht bij me. Ondanks hun degoutant slechte smaak, neem ik ze met momenten met plezier in!

Mama gaat mee straks dus ik heb wat gezelschap.

2 opmerkingen:

Elly S zei

Sterkte voor straks en voor de volgende dagen Marie-France.

Maria M zei

Dat de chemo je mag bevallen:
Goed bedoeld natuurlijk.
Dat je mama eens mee kan met je ,zal zeker een steun zijn , ik denk dat de tijd sneller zal gaan door dat je wat kan tetteren over alles en nog veel meer.
Denk maar aan de geur van Chanel 5, wie weet helpt het wel.
Het kan ook nog een tip voor je mama zijn
om een flesje voor je te kopen,wie weet!