woensdag 23 april 2008

bionic woman

Vanmiddag nog eens een paar uurtjes bijgeslapen. Ik was vanochtend een half uurtje gaan lopen, ik heb nog stramme spieren van het loopje van eergisteren ! Waaauw, wat een conditie...er dus nog veel werk aan de winkel !

De vermoeidheid die me vanmiddag overviel kan nu ook wel te maken hebben met het feit dat we gisterenavond naar een openluchtconcert van Sarah Bettens zijn geweest. Het is heel raar, heb plots zo van die energieboosten, maar de dag daarna moet ik het bekopen natuurlijk. Om 1 of andere reden moet ik nu ineens de bionic woman gaan uithangen, wat natuurlijk compleet absurd is, want mijn lijf protesteert te pas en te onpas.

Vanaf nu mag ik terug vitamines nemen, kan nooit geen kwaad om wat extra hulp te hebben om m'n lichaam terug op te bouwen. Tijdens de chemo werden vitaminepreparaten afgeraden omdat dit zou 'botsen' met de chemo.

(ben ondertussen al wel 1,2 kg kwijt, jipiee!)

5 opmerkingen:

Maria M zei

Neem je vitamientjes op tijd en stond!
Verder dozeren is de boodschap.
Het was een zonnige dag hier,tot 16 uur , maar daarna stortregen,de bloemen kunnen er weer voor even tegen.
Dus natte groetjes!

hildevdb zei

Jij bent toch echt wel een straffe madam ze. Wat ons moeder na haar chemo heeft genomen en dat echt heel goed geholpen heeft is koniginnebrij. Ik ben vanmorgen ook een uur gaan lopen, stappen, lopen... en zag zo rood als een tomaat en men tong hing tot op men tenen...
Groetjes Hilde

Sofie zei

Zomaar om je een dikke knuffel te geven!!

Liefs, denk aan je.....

Anita zei

Ik kom je even een prettig weekend wensen. Dat van mij ziet er overdruk uit. Mijn zoon en zijn gezinnetje komen reeds vanmiddag. Willen gaan shoppen. Vanavond komt mijn neef en morgen mijn schoonmoeder, dus.... niks rustig aan mijn weekend. 'k Zal moeten wachten tot maandag om uit te rusten. Groetjes.....

Maria M zei

Het ga je goed de komende periode!