maandag 21 april 2008

lopen

Ben net nog lopen, op een rustig tempo, lopen, flink doorstappen, lopen, flink doorstappen, hijg hijg, puf puf...Ik heb het een kwartier volgehouden, dat stelt natuurlijk niks voor, het had waarschijnlijk beter gegaan als ik eerst had gegeten en gedronken, op je nuchter maag inspanningen doen, is niet echt slim natuurlijk.....
Het gevolg is dat ik nu 3 Chokotoffen heb binnengewierd (zeer eigenzinnig dieet?!).

Morgen poging nr. 2, met eerst een ontbijt !

Nu ga ik best toch maar even languit.....Het is duidelijk hoe zwaar de chemo m'n lijf en energie heeft aangetast.

4 opmerkingen:

Maria M zei

Doe alles op je eigen tempo,rustig aan dan breekt het lijntje niet!

En af en toe een lekkere versnapering mag best hoor .

Laat ons hopen dat je behandeling vanaf 5 mei goed mag verlopen.

karemie zei

Gisteren op het nieuws: Antwerpen op zijn kop door de 10 miles zijn twintigste editie.
Maar vandaag nog sterker nieuws: de sterkste vrouw van afrika gaat voor een marathon ... ;)

Elke keer als ik je blog lees ben verrast door je waanzinnig doorzettingsvermogen.
Maar doe het inderdaad op je eigen tempo, dan beleef je er het meeste plezier aan!

Ik ben hier alvast fel aan het supporteren en
aan het duimen.

Wij denken hier aan u!

Dikke kus

Elly S zei

Rustig opbouwen lijkt me inderdaad het beste! Veel succes ermee iron woman.

Perfumes zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Perfume, I hope you enjoy. The address is http://perfumes-brasil.blogspot.com. A hug.