zaterdag 12 april 2008

uitvallen, groeien, uitvallen, groeien,...

Vanavond vertrekt mijn moeder terug naar Belgie :( We hebben gelukkig de tijd gehad om wat bij te kletsen, en ze is een zalige hulp geweest, terwijl ik knock out in de zetel lag.

De pijn is ondertussen wat dragelijker geworden, maar is nog permanent aanwezig. Jammer genoeg is de vermoeidheid er niet echt op verminderd, integendeel.
Gisteren nog een haartest uitgevoerd, en dat blijft nog heel enthousiast uitvallen...maar de haargroei die tegelijkertijd hardnekkig aan het werk is, neemt de overhand. Ha!

4 opmerkingen:

Maria M zei

Spijtig dat je moeder al gaat vertrekken, maar dat nemen ze jullie niet meer af.
De hulp zal je goed kunnen gebruiken hebben, maar de hoofdzaak is toch dat,SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAmenzijn!!

IK wens haar een goede terug reis,en zeg haar gerust dat wij ook een beetje op je letten,zodus.......

Sofietiewietie zei

Lieve Marie-France

Hoe gaat het met jou? Heb je nog zo'n pijn? Had ik maar een toverstokje... Dan zou ik al je pijn en verdriet wegtoveren... en je laten genieten van het allermooiste en allerbeste van het leven...

Onze haartjes... da's een ramp hé! Ze doen zo hard hun best om te groeien maar die vreselijke behandelingen zorgen er elke keer opnieuw voor dat ze stoppen met groeien en weer uitvallen. En amai... ik bewonder al die mannen die met een kaal hoofdje rondlopen. Zo koud, bbbrrr! Ik heb overdag en ook 's nachts een mutsje op. Mijn pruik draag ik amper, het schrikt m'n 'bendeke' teveel af... M'n zegt dat het went maar zo voelt het niet aan vind ik...

Is je mama goed aangekomen in België? Ik hoop dat jullie heel veel mooie momenten beleefd hebben. Hartverwarmende momenten waar je kan aan terug denken als je het eventjes moeilijk hebt!

Mijn hartsvriendin schrijft heel graag gedichtjes... Zij schreef het, ik geef het aan jou. Hier komt het:

in gedachten
vecht ik met je mee

in gedachten
breng ik je mee naar zee

in gedachten
stuur ik je liters energie

in gedachten
stuur ik je mooie woorden

in gedachten
stuur ik je brieven vol vriendschap
boeken vol hoop,
biblitheken vol geloof

in gedachten
ben ik bij jou

Veel liefs en hou je sterk
Sofie

Maria M zei

Wens je een goede avond,en voor straks slaap wel!

Maria M zei

Hoe gaat het vandaag?
Hier is het zonnig en fris!