dinsdag 27 mei 2008

attack of the germs!

Sinds de herfst hier z'n intrede heeft gedaan, word ik overvallen met een leger van bacillen. En ze blijken nog te winnen ook! Gelukkig dat ik nu geen chemo meer heb, want ik had nog maar eens voor een overdosis antibiotica kunnen gaan. Een hoofd vol vieze dingen, hoestbuien waarbij zelfs mijn kat vanuit z'n luie hoek van opkijkt, een stem van iemand die al 9 jaar lang 3 pakjes sigaretten per dag rookt,...Ik weiger resoluut medicijnen te nemen, ik heb een donkerbruin vermoeden dat mijn lijf nog tjokvol met vergif zit dat ik niet echt de behoefte heb om er nog eens wat bij te gieten, dus m'n weerstand mag zich nu terug gaan bewijzen!

Op algemene aanvraag stuur ik hier een foto bij van m'n oh zo weelderige haardos (jaja, lach maar...) De foto is in zwart/wit, da's nl. ook m'n haarkleur :)

(ik bedek m'n gezicht om jullie te beschermen tegen rondvliegende bacillen!)

1 opmerking:

Maria M zei

Amaai die haren zijn al goed gegroeid.
Snel beterschap met die moeilijke verkoudheid,neem maar op tijd een grote lepel honing.

Heb wel moeten lachen met je foto,fijn dat je ons niet wil besmetten!
Dag Marie- france.