dinsdag 6 mei 2008

leveronderzoek

Zonet heb ik even m'n oncologe gebeld, ik wil zo snel mogelijk m'n lever laten onderzoeken. Ze had het blijkbaar ergens voorzien voor volgende week, maar ik wil het deze week nog weten. Donderdag 11.30u wordt er dan een echo genomen. Eerst moet ik dan wat pillen nemen, om 'de boel te reinigen' (wat dat ook mag betekenen!).

Mijn bestraling van morgenvroeg is verplaatst naar morgenavond, want het onding (bestralingstoestel) is tegen morgenochtend nog niet hersteld ....

4 opmerkingen:

Sofie zei

Dag Marie-France,

Ook ik maakte het al een keertje mee dat er een 'technisch probleem' was met het bestralingstoestel. Ik begrijp je gevoel volkomen: eens je gestart bent, wil je dat het zo vlug mogelijk voorbij is hé... Hopelijk is het probleem morgen opgelost en kunnen je dagelijkse bestralingen doorgaan, zonder dat je ongewild nog een dagje moet overslaan...

Ik voel je angst over die cyste in je lever. Ben echt blij dat dat onderzoek vlugger dan voorzien kan doorgaan...
Ik weet hoe verschrikkelijk dat -moeten afwachten- kan zijn! Laat je iets weten van zodra je meer weet? Ik hoop, duim en bid voor je en intussen blijf ik ook heel vaak aan je denken...

Veel liefs, dikke knuffel

Unknown zei

Marfke, we duimen voor je liefste schat.
Honderdduizend knuffeltjes
Mamy en Papy

Anita zei

Ik duim voor je lieve Marie-France en zal donderdag zeker een kaarsje voor je branden en extra aan je denken.
Nog een hele fijne avond, een goede nacht. Dikke knuffel.

Maria M zei

Voor donderdag,wens ik je veel sterkte,steek zeker een speciaal kaarsje aan !