maandag 5 mei 2008

1ste bestraling

Heb zonet m'n eerste bestraling gehad. Eerst moest ik voor de aftekening, de borststreek ziet er nu uit alsof het iemand het nodig vond er OXO op te spelen. Het lijkt alsof ik lid ben van 1 of andere duistere sekte! De bestraling gebeurt op 3 verschillende plaatsen en neemt gelukkig maar enkele minuten in beslag.

De dokter zei dat ze op de foto's een cyste had gezien op m'n lever. Dat wordt eerstdaags verder bekeken met een echografie. Ik was zo geschrokken van het nieuws dat spontaan de tranen weer opkwamen.Het zal waarschijnlijk wel niets zijn, maar de angst zit er nu toch weer in bij mij.

2 opmerkingen:

Anita zei

Kan geloven dat je behoorlijk geschrokken bent en dat die schrik er weer inzit. Zoals je zegt, het zal vermoedelijk niks zijn, hopelijk kan die echo vlug gemaakt worden zodat je terug gerust bent.
Megadikke knuffel.

Maria M zei

Probeer ,probeer ,probeer,rustig af te wachten lieve lotgenote, van onze moedige Elly!
Vandaag geen stralen schrijf jij,maar ik hoop wel dat jij mag stralen.
Het is in Belgie de week van ,( DE GOEDE DAG)nog nooit van gehoord vroeger,toch wil ik alle lotgenoten dat wensen!!!!!!

Dag,dag dag dag dag dag dag dag dag!