dinsdag 20 mei 2008

peulenschil

Heb nu 11 bestralingen achter de rug, m'n huid overleeft het nog steeds, mijn borst wat minder ;-) Het valt heel goed mee, maar soms doet het zo'n pijn dat ik gewoon naar adem moet snakken. Maar in vergelijking met chemo is het een peulenschil!

Elke dinsdag, na de bestraling, moet ik even binnenspringen bij de oncologe. Ze wist me te vertellen dat m'n nieren ok blijken te zijn. Als het goed nieuws is, mag het ook verteld worden he! Ik moet ze wel blijven laten nakijken, maar da's zoals de rest van mijn lichaam ook zo het geval, so what's new...
Ze vond m'n haar schitterend. Dank u dokter !
Toen ik door ging, zei ze nog :"Hang in there!" Wel dokter, ben ik nu eens echt van plan !

3 opmerkingen:

Maria M zei

Groetjes!

Maria M zei

Tijd voor een nieuw beeldje van je nieuwe kopje!
Goed weekend verder.

Anita zei

Hallo Marie-France,
ik kom je gewoon even een groetje brengen. Geniet van de zondag en morgen weer vol goede moed aan een nieuwe week.
Dikke knuffel....