zondag 23 december 2007

sterke vrouwen

In het Google-landschap ben ik toevallig op blogs gebotst van een stel sterke vrouwen, die volop aan het vechten zijn tegen die ene afschuwelijke ziekte. Je kan hun verhalen vinden bij de links aan de linkerzijde van deze bladzijde. Hun ervaringen worden puur en rauw verteld, het komt soms hard over, maar jammer genoeg pure realiteit. Hoe hard hun verhalen ook zijn, ik kan me echt optrekken aan hen, ondanks ze door een waanzinnig zware periode gaan. Dames, just go for it !!

3 opmerkingen:

Elly S zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Elly S zei

Bedankt voor je lieve reactie op mijn laatste berichtje. Het betekent veel voor me te weten dat er zoveel mensen zijn die meeleven met alles wat er gebeurt.

Geniet van de kerstdagen!
Liefs
Elly

Anita zei

Ik heb een kerstwens.
dat ene kleine lichtje dat
aanwezig is in mijn hart .
dat lichtje van hoop en vriendschap
dat geef ik nu door aan jou
opdat je het zou bewaren
daar in je hart.
en warmte moet het je geven
opdat je het nimmer koud zult hebben.
en licht, ja veel licht
opdat je nooit bang hoeft te zijn in het donker.
maar vooral liefde
zodat je het kunt doorgeven aan degene
die zo dierbaar voor jou is
en dat die het ook weer doorgeeft
zodat het kan groeien en schitteren
in de harten van ieder mens.

Zalig en vredevol kerstfeest!!!