woensdag 26 december 2007

nog 1 week

Nog 1 week en ik behoor tot het clubje van 'chemo-durvers'. Nu ja, het is natuurlijk geen kwestie van 'durven,' het is eerder een kwestie van 'geen keuze hebben'. Het is vreemd, hoe dichter 2 januari op ons afkomt, hoe minder ik er tegenop zie. Hopelijk blijft het zo ;-) Ik denk wel dat het zalige weer hier er voor zorgt dat ik positief blijf denken, als ik nu in het koude donkere Belgie zou zijn, zou ik me waarschijnlijk niet zo goed voelen. Straks even naar het strand om nog wat energie op te laden voor het volgende half jaar.(maar dan kunnen we best uit de buurt blijven van de haaien!)

3 opmerkingen:

Anita zei

Hallo,
inderdaad, wij zijn geen clubje van "durvers" (ik vind anders dat het wel goed klinkt) maar eerder een clubje van "niet anders kunnen". We zouden soms wel eens willen weglopen, maar we hebben geen keus.
Ik zou je één raad willen geven, blijf vanmiddag uit de buurt van de haaien en geniet van het strand en de zon (ben wel een klein beetje jaloers). Ik weet wel niet hoe het daar bij je is, of je ver van strand en zee woont, maar je moet niet denken dat het vandaag de laatste keer is dat je kan naar zee gaan en aan energie-oplading doen hoor. Na 2 januari komen er nog vele prachtige dagen. Dagen waar je ook van kan genieten en waar je ook bergen op kunt verzetten. Marie-France, ga ervoor!!! Je komt zeker als overwinnaar uit de strijd. Ik duim voor je en ga in gedachte met je mee.
Warme Kerstknuffels vanuit Brussel.

Elly S zei

Goh Marie-France, wat zou ik graag naast je komen zitten daar op het zonnige strand en wegdromen bij het geluid van de zeegolven. Geniet ervan, tank je batterijen vol zodat je er volgende week klaar voor bent. Liefs vanuit de Belgische Kempen

Maria M zei

Wij hebben hier in Belgen land ook haaien hoor,maar van het menselijke soort ,als je mij begrijpt,gelukkig hebben wij zelf daar niets mee te maken!