woensdag 12 december 2007

aftellen

Het aftellen in begonnen, nog 3 weken en ik krijg mijn eerste 'zakje vergif' binnengedruppeld. De gedachte maakt me niet echt vrolijker, maar heb ik een keuze ? Ik ben, vrees ik, een tikkeltje te jong om het niet te doen. Ondertussen blijven jullie me steunen, en eerlijk gezegd dat doet deugd. Het helpt echt, al ben ik me er wel van bewust dat ik het uiteindelijk toch op m'n eentje zal moeten dragen. Ik heb gisteren de lijst nog eens doorgenomen van de neveneffecten, ze zouden beter een lijst maken van wat niet de neveneffecten zijn, want het is gewoon absurd. Maar nu ben ik tenminste voorbereid (alhoewel ik betwijfel of je er echt wel op voorbereid kan zijn). Maar ik blijf positief ! Die smerige boel gaat mij niet klein krijgen, en trouwens het is voor 'een goed doel' he!

6 opmerkingen:

Elly S zei

Hey Marie-France,

Probeer je niet vast te pinnen op de lijst van mogelijke bijwerkingen want het is bij iedereen verschillend.
Blij te lezen dat je positief ingesteld bent!

Groetjes
Elly

Anita zei

Hallo Marie-France,
Die lijst van de neveneffecten laat je beter even opzij liggen. Wanner het moment daar is en je voelt iets anders dan anders, wel, ga dan eens even kijken of het inderdaad een gewoon neveneffect is. Zo ja, des te beter en niks aan de hand, zo neen, ziekenhuis bellen.
En... je hoeft er niks van te hebben hoor, ieder mens is verschillend en er zijn er heel veel die niet ziek zijn.
Groetjes en maak er toch een fijn weekend van.
Anita

Unknown zei

Marfke, we weten dat jij met je ongelooflijke levensblijheid ook dit zult overwinnen.
We denken dagelijks aan je
Kusje
Mamy en Papy

Anoniem zei

Hey Marie France, positief denken is al half genezen zegt ons moeke en zij kan het weten! Dikwijls is de angst, de onzekerheid en het wachten nog erger dan de eigenlijke behandeling.

En die sjaaltjes, tja momenteel liggen hier vooral dikke gebreide gevallen in de winkels, natuurlijk daar kan je een tulband van maken, maar het zal nogal warm zijn zeker. Het eerste leuk exemplaar dat mijn pad kruist gaat richting Zuid Afrika!!!!

Op twee januari moet ons moeke ook weer op controle. Zij heeft de bestralingen achter de rug (het is heel goed meegevallen). Dus die dag mag je er zeker van zijn, julie zijn geen minuut uit mijn gedachte!!! Het jaar 2008 zal niet zo vreugdevol beginnen maar wel hoopvol!
een dikke zoen!!!
Hilde

Anoniem zei

Er gebeuren vreemde dingen met die computer. Hilde is dus Hilde van Ollin hé!

XX

Sofietiewietie zei

beste Marie-France

Je gaat een moeilijke periode tegemoet. Toch moet je je vasthouden aan de mooie momenten die er ook nog zullen komen en zijn!
Schrijf het maar van je af, dat zal je helpen! En... wij blijven je steunen hoor!

Veel sterkte
Sofie