zaterdag 1 december 2007

rot

Ik voel me rot vandaag. Al heel de dag voel ik tranen opkomen, die ik liever niet heb. Vreemd dat je dagen zo kunnen verschillen van elkaar. Gisteren voelde ik me super, en vandaag is alles me teveel. Ik probeer nog wat kleur te krijgen, en heb me in de zon gezet, maar wat heeft het zin ? Binnen 1 maand en 1 dag begin ik met de aftakeling van mijn eigen lichaam. Want laten we eerlijk zijn, chemo is puur vergif. Ik weet het, ik heb geen keuze, maar het zal wel normaal zijn, vermoed ik, dat ik wat mindere dagen heb.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Natuurlijk is da normaal dat je je eens serieus rot voelt, wie zou dat eens niet zijn in jouw plaats!
Gelukkig heb je daar een zonnetje dat je kan oppeppen. Hier zou je in de kille donkerte zitten.
Zo kun je wel met een mooi kleurtje aan de chemo beginnen hé ;-)
(Kwas nog eens komen kijken, khoop dat je tniet erg vindt) Hou de moed er in.
Groetjes, Hilde

Anoniem zei

de fanclub groeit , als we allemaal iedere dag wat lectuur sturen , dan heb je wel geen tijd voor te strijken maar op de goeie momenten weet je tenminste dat er in verwegistan nog wat mensen aan je denken , sterkte

Anoniem zei

Uiteraard vind ik dat niet erg Hilde, is leuk om je nog eens te horen (lezen) Groetjes!

antje & karsten zei

We worden er even stil van, weten niet goed wat te zeggen. Maar we denken aan jou. K&A