zondag 9 maart 2008

stilletjes

Niet veel te melden, dat kan natuurlijk ook niet als je 80% van de dag in je bed/zetel ligt, dus het is hier maar stil.
Dinsdag ga ik nog eens bloed laten trekken in de hoop dat het nu WEL goed is. Ik heb in ieder geval woensdag een leuke vriendin op bezoek en ze heeft beloofd mee te gaan als de chemo doorgaat, de 3 uren zullen voorbij vliegen dan! Ik ga toch vragen om een 2-tal liter energie in m'n baxter te gieten, want ik voel me maar als een overjaarse kamerplant.
Ik kijk echt uit naar de 2de helft van het jaar, tegen dan kan ik dan misschien/hopelijk terug gaan lopen, met de I-pod in m'n oren gepropt, met veel te luide muziek, zalig!

3 opmerkingen:

Maria M zei

Een idee,misschien kun je bij Elly op haar weblog naar Sting luisteren,als je van Sting houd natuurlijk.

Zondagse groetjes!

Anita zei

Hoop voor je dat je bloed nu in orde is zodat die chemo kan doorgaan. Kan geloven dat je naar de 2de helft van het jaar uitzie. En geloof me vrij, na je chemo is elke dag een stap dichter bij het volledig genezen voelen. Nu zijn we wel kankervrij, maar we voelen ons nog niet optimaal, maar dat komt!!!! Elke dag is er één en elke dag staan we een beetje dichter bij onze vroegere "ik".
Dikke knuffel.

Elly S zei

Ik duim ervoor dat je bloed in orde is en dat de volgende chemo kan doorgaan.
Hier is het net hetzelfde als bij jou, de hele dag bijna niks kunnen doen bij gebrek aan energie. Het wordt beter!