maandag 24 maart 2008

boos

Met momenten ben ik boos, heel boos. Zoals nu, ik ben boos op Herman Schueremans die iemand 'veel kankers toewenst', omdat die andere persoon een sigaret opstak. Phara de Aguirre heeft hem op z'n plaats gezet, terecht, want zoiets wens je absoluut NIEMAND toe, zelfs niet je ergste vijand (als je die zou hebben). Eens een chemobeurtje overnemen, Herman? Dan zullen we nog eens zien of je iemand nog kanker durft toe te wensen.

Verder ben ik ontzettend boos, boos door onmacht, omdat mijn lotgenote Sofie weer slecht nieuws heeft gekregen. Gerechtigheid is soms heel ver zoek....

3 opmerkingen:

Anita zei

Hallo Marie-France,
ik geef je groot gelijk en ben ook boos. Je snapt niet dat er mensen zijn die zoiets nog maar durven denken, laat staan uitspreken.
Wat ons Sofieke betreft ben ik triest, in-triest en ook boos omdat wij zo machteloos staan tegenover ons lot.
Ik hoop dat het met jou stilletje gaat en wens jou en je gezin een rustige avond.

Maria M zei

Wat was ik geraakt ,wanneer ik die uitspraak van den Herman las,en kontent dat jij het op je weblog hebt gezet,arogante vent dat hij is.

Groetjes,en steek jij ook kaarsjes aan voor Sofietje aub.

Anita zei

Ik wens je een hele fijne avond, hier begint het weer zachtjes te sneeuwen. Ben een beetje jaloers op jullie zonnetje.
Groetjes