maandag 17 maart 2008

herfst

Deze week begint bij ons de herfst, bij de gedachte alleen al begin ik te rillen. Belachelijk natuurlijk, want vandaag wordt het 30 graden....
Gisterenmiddag zaten we op een terras, het was 27 graden, er zat 1 iemand met een dikke trui aan, inderdaad, ik.
's Nachts slaap ik met een trui met een kap, want m'n hoofd lijdt er echt wel onder dat er weinig haar op staat. Ik besef nu meer dan ooit dat hoofdhaar echt wel een functie heeft en er niet enkel staat voor het esthetische. Koud dat het is 's nachts, voor een (bijna) kletskop! Als m'n kap zich een millimeter heeft durven verschuiven, word ik al wakker van de kou.

Na het terrasje gisteren, zijn we nog naar een wijnlandgoed geweest, voor het 'dessertje' (ja zeg, je leeft maar 1 keer!).
Allemaal lekker natuurlijk, alleen 1 klein nadeel, om 19u ben ik naar m'n bed gekropen, nee, niet van zattigheid, gewoon van uitputting. Ongelimiteerd eten en drinken is toch niet simpel als je volop met chemo bezig bent ! :)

(ps : voor alle duidelijkheid, ik heb maar 2 glazen wijn gedronken, en de rest was water!)

1 opmerking:

Maria M zei

Twee glazen zeg je ,is juist genoeg,meer smaakt ook natuurlijk ,maar niet te dikwijls.
Hou je warm he,vandaag was het hier 8 graden