vrijdag 28 maart 2008

mama

Na een vlucht van bijna 12 uur komt mijn moeder vanavond aan. Ze blijft 2 weken logeren. Ik twijfel nog een beetje of ik een sjaaltje op m'n hoofd zou doen of niet. Nu dat ik nauwelijks haar heb, lijk ik sterk op m'n papa die in mei vorig jaar gestorven is aan kanker. Het is sinds augustus vorig jaar geleden dat we elkaar nog hebben gezien.
Ze heeft geen computer (da's allemaal wat te technisch...:)), dus heeft ze niet alles zo van dichtbij kunnen volgen. Via mijn zus of via hele korte telefoongesprekken (is niet te betalen anders! Lang leve skype!) bleef ze wel wat op de hoogte. Ben heel benieuwd voor haar reactie als ze me ziet, want een fraai zicht is het natuurlijk niet. Pieter is in ieder geval al de uren aan het aftellen om z'n oma terug te zien !

3 opmerkingen:

Sofie zei

Lieve Marie-France

Als ik de zon was
zou ik jouw hart verwarmen...

Als ik een vogel was
zou ik je oppikken en naar een mooie plek brengen...

Als ik een bloem was
schonk ik je een bloeiende glimlach...

Als ik de maan was
mooie dromen in de nacht...

Als ik de zee was
spoelde ik alle moeilijke momenten weg...

Ik wil je enkel laten weten dat ik immens met je mee leef en mee voel! Samen sterk!!

Vele groetjes en geniet van het samenzijn met je mama en je gezinnetje!

Maria M zei

Wat goed dat je moeder op bezoek komt!
Beter nog op deze moment er al even is, dat zal wel aanpassen zijn voor allebei, want ik weet hoe ik als moeder zou reageren ,een moeder blijft steeds een beetje overbezorgd misschien , maar haar bedoelingen zijn loepzuiver!!!
Geniet van elkaar met alles te doen waar jullie zich SAMEN goed bij voelen.
En drink alvast een flesje lekkere rode(of witte ) Afrikaanse wijn.

Hier is er regen op deze moment!
Spijtig he!

Anita zei

Tof hè Marie-France, dat je mama bij je is. We gaan het hier heel kort houden zodat je volop kunt genieten van het samenzijn.
Dikke knuffel.