donderdag 6 maart 2008

eten

Ik heb gisteren geen chemo kunnen krijgen omdat het niveau van de bloedplaatjes en witte bloedcellen veeeeeeeeel te laag waren. Uit pure frustratie ben ik dan 's avonds sushi gaan eten. Ik lees nu juist dat in geval van te weinig witte bloedcellen je geen rauwe vis (oei!), vis/zeevruchten, vlees of eieren mag eten. De sushi heeft dus niet echt geholpen :) (maar ondertussen heb ik het toch maar lekker gehad haha).

Dat wordt dan maar wat vegetarisch gaan eten deze volgende dagen.

3 opmerkingen:

Maria M zei

Weer iets bijgeleerd !
Dat het weekend goed mag verlopen.

Anita zei

Sorry, heb echt niet veel tijd om blogrondjes te doen. Moet constant naar Leuven en dat begint zowaar in mijn kleren te kruipen. Wanneer ik thuiskom ben ik steeds stikkapot en heb enkel nog de moed om avondeten voor mijn gezin te maken. De afwas laat ik gewoonlijk nog aan mijn ventje over en ik kruip rond 9 uur mijn bed in. Hopelijk betert het wel weer en kan ik weer gewoon functioneren.
Nu en dan kom ik in de loop van de week wel even kijken en bijlezen maar heb geen fut om een reactietje te plaatsen.
Nu kom ik je een gezellig weekend wensen en hou je sterk, achter de wolken schijnt de zon...

Maria M zei

Het is VROUWENDAG vandaag,wat zullen we wensen.
Doe je mee!