donderdag 19 juni 2008

slakkenslijm

Nog 1 bestraling te gaan ! OLE!

Toen m'n zus hier in februari was, had ze een gigantisch 'verwen-pakket' in elkaar gestoken, met o.a creme om de verbrande huid van de bestraling te behandelen. Ze had die creme in Belgie bij de apotheker gekocht. "Ik heb voor jou een creme gekocht, maar je weet best niet op welke basis deze creme gemaakt is. Ja ok, ik zal het maar zeggen, het is met slakkenslijm!". Er zijn zo van die zaken die je liever niet weet, maar ze had het dan toch maar mooi verklapt! ;)
Soit, die creme gebruik ik nu volop, maar het is niet dat je iets van dat slakkenslijm merkt, het is een witte, welruikende creme. Bij de radiologie zeiden ze vanochtend dat m'n huid er al beter uit ziet, dus het helpt blijkbaar wel ! (dank u zusje !)

Nu nog een 10-tal dagen wachten en ik mag terug gaan zwemmen, me volledig onderdompelen in bad,....

Ik ga me alvast een heerlijke massage boeken ! :)

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo Marie France, ik heb je blog ontdekt via dat van Sofie. Ik wens jou heel veel succes met het resultaat van je bestralingen! en dat slakkenslijm .... brrr als dat werkelijk zo goed is zal ik dat ook kopen als mijn bestralingen er aan komen. Het kan maar helpen hé

nog een fijne zondagavond
veel liefs