vrijdag 24 oktober 2008

slaperdeslaap

Ja, ik weet het, het is hier maar stil maar heb niet veel te melden. Ik kan niet elke dag schrijven dat ik weer om 19.30u ben gaan slapen, pffff. Als er een wedstrijdje om-ter-beste-de-Schone-Slaapster-imiteren zou worden uitgevonden, zou ik nu al een wreed knap ding moeten zijn :D
Echt de uren die ik slaap...ben benieuwd hoelang dat dat nog mag duren!

Heb vanochtend nog een bezoekje gebracht bij mijne lieve chirurg (je weet wel, professor Gobelijn), hij heeft bevestigd wat ik al een paar weken wist, dat alles prima is :)
Binnen 3 maanden nog eens op onderzoek en zo blijven we bezig he (vooral met doktersrekeningen te betalen ! :D)

3 opmerkingen:

Maria M zei

Beter betalen , en goed nieuws krijgen.
Nee eerst goed nieuws, en dan betalen,klinkt beter!

Goed weekend.

Unknown zei

Nog beter is ;Goed nieuws en niet betalen

Anita zei

Slapen....
kan ervan meespreken, elke dag denk ik: vandaag hebben ze me niet, vandaag blijf ik zeker tot 22u30 op en wat denk je???? Juist om 21 uur vertrek ik richting beddentram....
Nog een fijne avond.